Filmen var inte topp, men sällskapet var det iaf! Smaskade i oss en riktigt god thaimiddag på Orkidé och pratade på som bara den om Rhodos. Så underbar ö!♥


Carro gillar popcorn!

Just nu är jag hemma och fixar med håret. Jag ska ju faktiskt på Polar Music Prize med pappa imorrn, och då måste man ju se lite fancy ut eftersom det är röda mattan. Jag klippte ju dock av mej 5cm i fredags (ångest), så finns inte så mycket o göra med håret.. Jag lockar upp det lite för att få volym och så får det duga!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker om håret Elin! Fint med det upplockat sådär lite hollywood liksom!

2010-08-29 @ 23:05:19
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt

2010-08-30 @ 08:08:27
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0