Godmorgon!

Idag är det sooool! Underbart! Känns väldigt länge sen.. I Lördags efter jobbet åkte jag o pappa o kollade på brors a-fotbollsmatch, o fyfan vilket jäkla väder!! Tyckte sjukt synd om dom som spela, fyfan det ösregnade konstant genom nästan hela matchen. Lagom kul att stå på läktaren (utan tak!!!!), men som något som gladde mej var iaf att
Royal Crowns vann mot STU Northside Bulls  med 27 - 6!
Så vad jag vill komma fram till är att solen är mycket välkommen tillbaka!

Jag kikade precis på mina tack-kort från studenten.. Åh varför blir man aldrig nöjd med sina skolfoton?? Tycker inte om den bilden. Skulle hellre tagit nån av de undre bilderna..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0