Idag när jag gick hela långa vägen hem till pappa från mamma (ca 50 meter!!!) så blev jag väldigt glad på nå vis. Jag kom på att jag glömt mitt smink hemma hos mamma, men det spelar ju ingen roll för numera bor de så sjukt nära varandra. Det tar kanske max 4 min att gå från den ena porten till den andra. Jätteskönt verkligen, jämfört med 40min buss+tunnelbana OCH 10min promenad från bussen. Känns hur bra som helst att vara Vasabo på heltid.

Dessutom, när jag kom upp i pappas lägenhet så möttes jag av en trevlig överraskning som fick mig att le. En liten vardagspresent till mig från papi! Det är verkligen ingen märkvärdig present, bara några förpackningar med sminkbortagnings-servetter hehe. Dock så gör själva gesten så himla mycket. Det är så typiskt pappa också, han tycker om att överraska då och då. Det bästa var nog i 9an när jag hade pekat ut ett par Converse som jag tyckte va fina, och sen nån vecka senare så stod dom plötsligt i hallen. Gullepappa!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0