Tog en en sväng ut på stan vid 9 idag. Tycker egentligen inte om att jogga i stan eftersom det är så mkt folk, men som tur är så har jag hittat en rutt som är skön att springa och inte så mkt folk. Kommer ihåg när vi var nyinflyttade och jag gjorde misstaget att springa längs sveavägen och sedan odengatan, helt fullproppat med folk och då känner man sig bara schvetig o eklig. Numera springer jag genom och runt Vanadislunden, vilket är en stor park precis i närheten, och sedan upp i Vanadisområdet b.la Hagagatan och Frejgatan.


Det var verkligen på tiden att ta fram joggingskorna, dom har nästan blivit dammiga ha ha


När jag kom hem så stod jag för matlagningen till mej o pappa, och det fick bli en snabb röra av vad som fanns i kylen. Det ser ju rätt kletigt ut på bilden, men det är fruktansvärt gott och dessutom nyttigt. Geggan är kräftstjärtar ihoprört med matlagningsgrädde som är smaksatt med skagen, mums! Till detta advokado+gurka, tomat och citron för smaksättning.
Hur enkelt och gott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0