Kollade vädret, det skulle ju va skitdåligt väder idag? Konstigt, här lyser solen♥
Jag är sjuk som en sjua så jag kurerar hemma med earl grey te. Kanske ska orka ta mig till Grillska o hämta hem deras te Höstglöd, Jasmine eller Grillskas Svarta.. Muuums.

När mamma slutar jobba ska vi ta en sväng till IKEA. Lägenheten har just nu tillfällig lösning, vi inväntar vår soffa som ska komma om nån vecka. Så idag ska vi köpa lite kompletterande förvaringsprylar. Jusste, fan va arg jag blev när jag kom hit igår, och mamma berättade att hon tagit en av mina garderober!!! TAGIT!! Vafan!! Så hon har tre häng-garderober PLUS en stor byrå med kläder, och jag har en stor byrå plus EN häng-garderob. Jävla mamma, varför ska hon ha så jävla mkt kläder.. Men jaja, jag har ändå en skitstor garderob hos pappa så det gör egentligen ingenting, men hon behöver ju inte sno den utan att fråga.. grr... Vi ska dock försöka hitta en snygg ställning idag som kan stå i mitt rum :)


Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

I think it's something wrong with this TV (8)

2010-08-24 @ 18:19:01
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0