Allt börjar komma på plats i nya lägenheten nu här i Vasastan, men det är en hel del kartonger kvar att packa upp.
Min gamla sköna säng är på plats i mitt nya rum iaf, men trots det sov jag riktigt dåligt första natten. 
Jag har nog sovit i den där sängen i säkert 2 år nu, men trots det kändes det ovant och obekvämt.

Det är så mycket som händer runt omkring när man flyttar. Flytten påverkar så många olika saker, bland annat det här med husdjur. Vår lilla utekatt kan ju inte bo mitt i Vasastan, det går bara inte. just nu bor hon därför på prov i brorsans nya lägenhet, och sen ska hon få bo hos våra snälla grannar i Tyresö. Hur snällt som helst!


Hur söt?? Upptäckte häromdan att hon
är fan 6år gammal haha, ser fortfarande
ut som en kattunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0