I Onsdags vart det bowling på Marions. Älskar deras musik! Typ 60-70-80-tals, love love love it! Det lönar sig verkligen att känna personalen där. Ehehe rabatt ehehee. Vi hade en svinkul kväll, och jag förlorade INTE i bowlingen wooohooo :D Efter bowlingen drog vi en sväng till Spitfire, och även där drack vi billigt. Tips till mig själv: Tacka aldrig ja till en shot kl 03, oavsett om den är gratis. Speciellt inte om det är en tequila utan salt och citron. Bleurgh. Rullade efter det hem till mig med Sturken, höll på att missa mitt tåg men som tur var ringde pappa och väckte mig.

1 2 3, Johanna är på G!
 

Fredagen spenderades med lite shopping på dagen med Emelie! Strosade runt i GBG, kollade på fina väskor och i slutet av helgen köpte Emelie en jättefin väska! Blir också sugen, hoppas den finns i Stockholm. På kvällen åt vi kyckling/pastasallad och runt 20.00 så kom några vänner från Skåne till lägenheten. Vi förade och hade trevligt, och efter det så drog vi ut!

Snygga tjejer i en hiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0