Första LG-dagen avklarad, lugnt och skönt var det! Efter jobbet satt vi och pratade och skrattade en kortis på hotellet, och sen begav sig jag (Skratt), Kim (Stön) och Ivar (Snusk) mot Gullmars, och fick då veta att det inte går några tunnelbanor eller bussar. Ingen har pengar till taxi. Snöstorm. Wahey!! Slutade med att vi började vandra mot våra olika destinationer. Två timmar senare är jag hemma, frusen, hungrig. Men ack en sådan trevlig promenad jag fick med två fina små kex! ♥


 Fick låna Ivars ipod, och den snöstormiga Stockholmsnatten blev genast mycket vackrare med vackra toner i örat

Kommentarer
Postat av: Kim

det gör vi om någon dag tycker jag! i sommar! så kan vi gå från gullmars till andra sidan stan! :D

eller från tyresö till gullmars - sova - gå vidare

2011-02-11 @ 18:09:28
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0