Johanna berättade igår att hon förmodligen kommer behöva spara varenda öre till Australien resan, och att som det ser ut nu så blir det inget Mexico för oss :( Lite tråkigt, hade varit skönt att bara komma bort lite såhär på våren. Många vänner har hört av sig om önskemål inför sommaren och jag har egna ideér också, så nu har jag en hel del funderingar kring vad jag ska spendera mina överblivna Mexico-pengar (16.000kr) på!

x
En ny tattuering
x Weekendresa
x Stockholmsveckan
x Väska
x Thailand


Kommentarer
Postat av: Kim

tatto, festival och roadtrip! ;D

2011-02-23 @ 18:07:01
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Kim

fast det stavas ju tattoo... xD

2011-02-23 @ 18:08:40
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska komma till Thailand, nuuuuu ;)!!!

2011-02-28 @ 07:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0