Igår jobbade jag och Kim ett par timmar, och sedan åkte vi på M08 skivan på båten Borgila! Vi röjde dansgolvet från start till slut!! Helt genomsvettiga på slutet, hoho! Drack bara en cider igår, oj oj! Inget drickande, bara dansa dansa dansa! Runt 02 tog vi en sväng förbi Spitfire och hälsade på Curt och Stoffe som stod bakom baren! Konstig syn att se honom jobba där, brukar alltid vara han som sitter i baren med en bira. Men icke! Jag och Kim hade ett trevligt samtal med vakten om det här med att tjejer kissar två och två, och om trattar med en snopp som tjejer kan köpa så dom slipper sitta ned! Sötis vaktis! Efter Spit gick vi hem till mig. Blev frukost på balkongen i solen imorse, myyyyys! Runt 11.40 idag handlade jag på systemet för första gången WIIHOO!! :D Kassörskan log lite åt mig när jag handlade 12 cider och en Bacardi, hon förstod nog att allt kanske inte riktigt var till mig hohoho!


Kim fick en fanclub igår på danslovet som hejade på när hon dansade!
Woop woop! Who's that chick?♥
 


Kommentarer
Postat av: Kim

när jag fakkade uuuuhr menar du? fistpumpa och hoppa som en tok är inte riktigt dans! xD

2011-04-30 @ 14:11:53
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0