Hade en skitbra utgång igår! Började med shots och vin för mig och Kim på Woken. Träffade två killar i typ 25-års åldern som var generösa och bjussa på shots. Rolle och "Vi-Kallar-Honom-David-Men-Han-Heter-Typ-Micke". Två sköna grabbar iaf. David och jag ska tydligen plugga ihop enligt honom, och han hoppas på att jag ska strippa, eller nått. Hörde typ 50% av allt vad han sa haha. Han sa massa sjuka grejer hela tiden.
 
"Och så kommer jag ba, men jag känner igen dig! Fast sist hade du kläder på dig!"

"Det här är Eeeeliiiin" Smörig röst
"Och det där är Kim.." Kort och tråkig röst

"Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!!"

Jag hoppas att Kim skriver nått lite bättre inlägg om dom där två killarna, hon har bättre minne än mig :D

Efter wok drog vi till Ace, men så var vi tvugna att betala inträde och då kände vi oss snåla och drog iväg med Felix och Jesper istället. Till Dovas haha! Underbart. Det var faktiskt helt okej, med rätt sällskap så spelar det ingen roll var man är! Jag blev bästis Ylva och Birgitta, två systrar som var över 40år båda två. Skitgulliga, Ylva (den yngre) sa att jag var varm och utrsålade glädje. Hjärta snälla fulla tanter♥

Satt och hade det allmänt mysigt på Dovas i nån timma, sen drog jag Felix och Jesper till Ace. Träffade en barndomskompis där som jag inte träffat på säkert 5 år, om inte mer. Gjorde mig glad! Skakade rumpa där med grabbarna till 3, och sen tog rullade vi hem.

Har en skitrolig film som jag ska lägga upp sen också, nu ska jag på hockey wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0